Velen's Encrypted Background

This file has been encrypted for security purposes.

"Velen" werd geboren Genoegen Van Prinsessen op de planeet Hapes een kleine adellijke familie. Hij was de jongste van 3, met twee oudere zussen. Zijn ouders waren Borst en Baviaan Van Prinsessen. En zijn zusters waren Aap en Koe. Zijn leven was pluche, maar werd gepland door zijn ouders voor hem om de gelederen te stijgen in de Hapes Consortium met een vrouw en familie en een voorspoedig en succesvol leven zoals zij dat deden. De prive-leraar Droid was saai, het bedrijfsleven en de bureaucratie was saai, en jonge Genoegen echt echt echt niet graag het idee van de uitgaven zijn hele leven opgesloten in een systeem zonder afwisseling en opwinding. Het enige wat hij graag over zijn leven was de luxe. En hij dacht dat hij zou kunnen leven zonder dat, indien zij gaf hem avontuur, afwisseling en opwinding.
Zoals hij begonnen met wat oudere, deed hij begint te merken meisjes en vrouwen. En ze leek hem ook leuk. Maar zijn blootstelling aan hen, anders dan zijn moeder en zusters, was minimaal want hij was vooral op zijn afgelegen landgoed gezinnen's, verzorgd en onderwezen door droids. Zijn leermeester droid zou alleen hem zeer technische details over de biologie en anatomie, en kon of wilde het niet uitleggen aan hem niets meer belangrijk dat zijn hormoon nieuwsgierigheid aangewakkerd wilde weten.
Op zijn 13 e verjaardag, Genoegen ouders aangekondigd dat ze hem gevonden hadden het perfecte meisje voor en stelde hem voor aan Sarina, die de dochter was van een iets meer invloedrijke kleine adellijke familie (Delacross) en zij maakte het vrij duidelijk dat zowel zijn en haar ouders verwacht dat ze volledig om te trouwen in een paar jaar en de rest van hun leven samen te leven. Ze was zeker een mooi voorbeeld van een vrouw, en zou zeker veranderen in een mooie vrouw (zoals alle Hapan vrouwen). Bij het zien van haar, twee gedachten opgekomen Genoegen op bijna hetzelfde moment. 1: Hij zou worden verwacht om tijd te besteden met haar en kon haar nieuwsgierigheid te verkennen een aantal van degenen die de tutor droid niet zou uitbreiden op, en 2: Ze was een snoepje op de lightrail zijn ouders probeert te stevig plaats zijn leven op. Kortom, ze was de zoete en verleidelijke aas in de val van het leven zijn ouders hem probeerden te sturen naar.
Hij bracht bijna een week vechten in zichzelf. Hij had al besloten dat hij nodig had om stiekem eruit en laat Hapes achter hem. Dat was niet het debat. Het debat werd het al dan niet proberen om het aas zorgvuldig smaak voor vertrek. Tot dusver hadden ze alleen een ontmoeting met een paar keer, en nooit echt in staat geweest om nog alleen te zijn. Die wist hoe lang hij zou hebben om hier te blijven zitten. Trouwens, zou dat nog meer snaren even te creëren om hem op te sporen door, en hij wist dat er meer meisjes die er zijn dragen minder snaren. Dus uiteindelijk besloot hij niet om het risico.
In het midden van de nacht stond hij op en kleedde me aan. Het nemen van slechts enkele credits en sommige vaker op zoek naar kleding, vroeg hij elk van huishouden droids het dat hij zag op zijn weg uit het huis en de grond om dichterbij te komen en dan snel draaide ze af. Hij linea recta naar de ruimtehaven en ving de eerste vrachtschip uit, goed genoeg voor hen niet om vragen te stellen verder.
De bemanning was vriendelijk, en niet erg te vinden de beantwoording van de Wide Eyed jeugd vragen over de wat zij aan het doen waren en hoe het schip wordt geëxploiteerd. Voor een keer was hij werkelijk geïnteresseerd in het leren van iets. Voornamelijk omdat ze weten zijn weg rond een schip zou het gemakkelijker maken voor hem om melkweg reizen de, maar hij leek te hebben ook een beetje een handigheidje voor. Ze ook begonnen met lesgeven hem de Basic taal.
Hij bleef gaan voor een paar maanden, het veranderen van schepen in elke haven. Hij begon de invoering van zichzelf als Velen zodra hij dacht dat zijn parcours was genoeg war dat hij niet hoefde te worden als mysterieus. Toen zijn geld begon te lopen laag, hij eindigde op Procopia in de Tapani Sector. Daar is hij besloot om de omgeving te verkennen meer. De mensen hier waren meestal menselijk, maar waren verschillend van mensen op Hapes. Er was meer afwisseling, en een of andere manier meer flair (hoewel dat kon gewoon zijn omdat het anders was). Hij hield van de houding van de sabel harken. En de aandacht leek te krijgen van de vrouwen. Plus, hij is gebeurd om te komen tot de start van de Week Expansion festiviteiten.
Zijn interesse in vrouwen aan het groeien was meer als hij was te ontwikkelen van meer en Expansion Week op Procopia was zeker genoeg om aandacht te krijgen zijn behaard.
Hij maakte een aantal vrienden tijdens die eerste week, die hem aangetrokken vanwege zijn opvallende schoonheid, charme en zijn exotische accent. Velen leerde uiteindelijk de eerste hand over de spullen die de tutor droid zou hier niet verder op, en hij hield van alles over.
Velen bleven in de Tapani Sector, meestal op Procopia, voor een paar jaar. Hij heeft nooit accent verloor zijn vreemd, maar zijn kennis van de Tapani van mensen en vaardigheden met vrouwen groeide als hij gerijpt. Te kunnen passen in een beter, creëerde hij een personage van Sir Van Velen, de jongste zoon van een rijke, maar zeer kleine adellijke familie gelieerd aan huis Melantha, maar de familie was vooral gelegen op een afgelegen planeet in de Freeworlds deel van de sector . De ID toonde ook hij was ongeveer 4 jaar ouder dan hij eigenlijk was, zodat hij kon krijgen in een aantal van de meer volwassen bedrijven. Hij hield ook het prestige van de sabrerakes en verwierf een lightfoil om te proberen een te worden.
Echter, terwijl het leven was erg leuk en onderhoudend, zeker veel minder saai en beperkend dan zijn leven op Hapes was, maar nog steeds zijn reislust was er. Dus ging hij terug naar de ruimtehaven en begon te kijken naar banen op vrachtschip schepen als bemanningslid. Omdat hij niet op de vlucht voor zijn leven, was hij in staat om rond te kijken wat de opties. 1. Er waren 2 dingen was op zoek naar bij het zoeken naar een schip te werken aan, 2. ga ergens dat hij nog nooit was geweest, en / of met een aantrekkelijke vrouwelijke in de bemanning. Hij nam een paar korte banen rond de Tapani Sector en een paar aangrenzende sectoren die eindigde meestal een back-up op Procopia waar hij zou het schip een beetje tijd uit voor te gaan en op zoek naar een andere baan. Hij heeft meestal niet blijven met een schip voor meer dan een circuit van hun handel route (hij wilde variëteit meer dan iets Afterall). De beloning was ok, en hij kreeg om werelden meer te zien, maar de banen waren vrij saai zelf, en soms waren er complicaties met de andere bemanningsleden als zij hem betrapt met het vrouwelijke bemanningslid (s) … en soms complicaties met de vrouwelijke bemanningslid (s) zelf. Onderweg verloor hij zijn lightfoil en niet de kans nog om hem te vervangen.
Toen hij 17 was, het vrachtschip dat hij opnieuw werd aangevallen door piraten. De piraten kwamen aan boord en onderwierp de bemanning, waaronder Velen. De piraat bemanning was alle vrouwelijke, hoewel een paar buitenaardse wezens waren, dat hij alleen te vinden op vrouwelijke werden later. Velen besloten dat het misschien tijd om reis te veranderen schepen midden. Terwijl de piraten hadden hen helpt transfervracht de piraat schip, fluisterde hij een beetje te hard om een van zijn collega's dat "wat je ook doet, niet te vermelden hen die ik ben. "En natuurlijk een van de piraten hoorde. Ze controleerde zijn ID en zag dat het hem toonde als een lid van een van de minderjarige Tapani adellijke huizen. Toen ze hem toegevoegd aan de lijst van dingen die ze vrachtschip nam van de als een "gijzeling", dat was precies wat Velen hoopte. Piraten het leven zag er spannender dan het werken op vrachtschepen, en wat een betere bemanning om met het werk dan een stelletje uit vrouwen bestaan?
Zodra het piratenschip, Zodra Hauler Bespot een gewijzigde Zuraco Cargo, vertrok met hem, de kapitein kwam naar hem te ondervragen. Ze was een aantrekkelijke zeltron genaamd Larissa. Hij wist dat hij die nodig zijn om snel te werken als hij was gaan houden van het krijgen van op afstand, dus opende hij met toe te geven dat zijn ID nep was en hij wilde de bemanning zich aansluiten bij hun. Het duurde een aanzienlijke hoeveelheid charme en overtuigend, maar hij slaagde erin om eindelijk eens om hem te laten hen te voegen voor een tijdje, maar ze kon hem besluiten om ruimte in de ochtend. De piloot was een zelosian genaamd Pheonii, de ingenieur een sluissi genaamd Sssisassa, en de rest van de bemanning was as'kytri genaamd K'tara, een barabel genaamd Qara, een twilek genaamd U'hina, een epicanth genaamd Xin, Etti benoemd tot Yulahni, en een sludir genaamd WUX, die alle werden vrouwelijke.
Ze meestal overvallen vrachtschepen die uiterst waardevol, maar niet breekbare vracht. Toch, als ze gehoord van een slavenschip vervoer, zouden ze aanvallen en vrij van alle slaven. Larissa en de rest van de bemanning waren niet naïef en begrepen waarom hij wilde bemanning een deel van de. Leek erop dat Larissa was niet veel interesse in mannen na een aantal slechte ervaringen, maar niet alle van de bemanning waren zo geneigd. Larissa was vrij veel alleen geïnteresseerd in Yulahni en Qara en WUX leek te koppelen een dedicated ook. Sssisassa leek niet geïnteresseerd te zijn in iemand wonen. Echter, Velen vonden dat zolang hij niets duwen met deze vijf, de andere vier waren Dally bereid met hem regelmatig.
De eens zo verachtte, heeft echter verhuizen verder in de buitenste rand gebieden wat en vervolgens in andere sectoren. Wat betekende dat Velen kregen om werelden te zien nog meer gevarieerd en spannend. En op elke wereld Velen probeerden te "doen wat waardering van de lokale" landschap.
Rond zijn 18 e verjaardag, de Once Bespot was in de Crucible Sector en werd benaderd door de rebellen voor de overbrenging raid een paar Imperial voor hen. De invallen ging goed. En daarna, Velen vroegen om een week buiten het schip op een van de leukere planeten voor het nachtleven, een planeet die hij niet was nog. Ze liet hem af en zei dat ze terug zou zijn in een week om hem op te halen. Velen genoten van de week is er, en ontving de com oproep die de Once Bespot was op zijn manier in op de ruimtehaven te bevoorraden en pak hem op. Hij pakte zijn spullen uit de kamer was hij huren en liep naar de ruimtehaven. Echter, als hij was er bijna, zag hij de Once Bespot op zijn aanpak, maar werd gevolgd door een peloton van Tie Fighters. De strijders begonnen te schieten op het piratenschip, waardoor het maken van back maken een run voor de ruimtevaart. Ze slaagden erin om neer te schieten een paar van de strijders, en waren bijna terug uit zicht toen Velen kregen een comm van Larissa, "Sorry, ziet eruit als we terug moeten komen en je later krijgen … Bantha voedergewassen! Ze hebben een ster … "en de transmissie eindigde als Velen zagen een straal van boven geraakt de Once Bespot in de verte, eindigend het vluchtende (en Velen's reizen met zijn bemanning) met een explosie.
Velen was geschokt, en vervolgens gevuld met een mix van emoties die hij nooit eerder had gevoeld. Uiteindelijk besefte hij dat hij stond nog steeds in het midden van de straat met spacer de borst zijn, en hij maakte zijn weg naar het dichtstbijzijnde hotel. Hij dronk een week, toen besloten wat te doen vanaf daar. Hij zou gaan werken voor de rebellen. Het maken van de Imperials te betalen voor de dood van zijn bemanningsleden, vrienden en geliefden. En misschien zou hij zelfs te blijven melkweg te verkennen terwijl hij in.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License